מתפללים לפרץ יצירתיות ולזריקת מרץ להשראה שלכם בתחום ה Motion, מהמקורות הטובים ביותר שיש לרשת להציע? במאמר זה תכירו 7 אתרי Motion Design שיטיסו לכם את ההשראה לשמיים – חברות, מעצבים, פלטפורמות וגופים אחרים המתמקדים בעיצוב ואנימציה. 


לא משנה כמה פוריים אתם, תמיד יהיו רגעים שבהם היצירתיות שלכם תתקע ותמצאו את עצמכם יושבים וחושבים משך שעות. לפעמים הרגעים האלו יגיעו לפני שתתחילו לחשוב על קוסנפטינג, ופעמים אחרות לפני שתתחילו בתהליך האנימציה.

לא משנה באיזה שלב זה קורה, האתרים הבאים יציתו בכם את ניצוץ היצירתיות תוך שניות של ניווט בהיצע הרחב. מעצבי motion ואמני Motion Graphics – צאו לדרך!

Pinterest

Pinterest הוא מקור נהדר להשראה ל-Motion Design. קל מאוד למצוא בו השראות מושן על ידי הקלדה פשוטה של הצירוף “Motion Graphics” בשורת החיפוש. ישנם מעצבים רבים לפלטפורמה שמעלים ומשתפים עיצובים, ולכן סביר מאוד להניח שתמצאו שם משהו חדש בכל יום. 

בכל יום? איך זה יכול להיות?!

אז ככה: הפלטפורמה עושה שימוש בדבר מה שנקרא ״לוחות״,  המצויים בכל פרופיל. לוח הוא קטגוריה שבה המשתמש יכול לכלול תמונות וסרטונים בנושא משותף. משתמשים רבים מעלים לשם את האנימציות היצירתיות שלהם כגיפים או כסרטונים, ומשתמשים אחרים יכולים ״לנעוץ״ את ההשראות הללו בלוחות שלהם.

זה עובד כך: משתמש מעלה תמונה, גיף או סרטון. בשלב הבא, מישהו אחר נועץ אותו בלוח שלו. משתמשים אחרים שעוקבים אחר הלוח מקבלים הודעה על הפריט הנעוץ החדש, ונועצים אותו בלוח שלהם, אם הם אהבו אותו. כך נמשך התהליך ממשתמש למשתמש, או מלוח ללוח, והעיצובים מתפשטים.

הערך שבחיפוש השראות Motion ב-Pinterest:

-השיתוף בפלטפורמה פשוט
-מוצאים סוגים רבים של אנימציות Motion Design
-החיפוש פשוט מאוד
-ניתן לשמור את ההשראות בלוח האישי ובכך לשמור אותן לשלב מאוחר יותר

Instagram

פלטפורמה מעולה למציאת השראות motion, שעשויה אף לעלות על Pinterest . לתוכן שמעצבי motion graphics משתפים בפלטפורמה יש נוכחות גבוהה, שהולכת וגדלה.

ב-Instagram הכל ויזואלי מאוד ויצירתי וגלומה בו השראה רבה – ממציאת אוצרי אנימציות יצירתיות ועד  למעקב אחר האשטגים שמעצבי motion משתמשים בהם לתיוג האנימציות שלהם. כל אלה קיבלו תוספת נהדרת עם התייעלות הפלטפורמה בנוגע לפריטים שהיא שולחת לפיד של המשתמשים.

ככל שתעקבו, תלייקו ותשמרו יותר אנימציות, Instagram ישלח לכם יותר פריטי תוכן מאותו סוג. בכך, תוכלו לסמוך על הפלטפורמה שתספק לכם את האנימציות מעוררות ההשראה שאתם מחפשים. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את ה-Instagram ולהתחיל לצפות באנימציות. שמרו אותן לשעת הצורך!

משתמשים רבים משתפים עבודות נהדרות. הנה כמה אנשים והאשטגים מדליקים לגמרי, שאחריהם אתם פשוט חייבים לעקוב ב-Instagram לקבלת השראה:

#motiongraphics
#motiondesign
#mograph
#motionart
#motionlovers

@motiondesigners
@motionmate
@motionprocess
@motionlovers

Behance

Behance הוא פלטפורמה שבה המשתמשים יכולים לפרסם את עבודותיהם וליצור לעצמם פורטפוליו. האתר אינו מוגבל רק למעצבי motion ומעניק בית לכל המעצבים, אך הוא מכיל דף גלריה בשם Behance 4 Motion, אשר נועד לאמני motion graphics. 

Behance היה תמיד מקום בו ניתן למצוא תיקי עבודות בכל תחומי העיצוב ומאמרים שמשתמשים מפרסמים ומאפיינים. ישנן 5 קטגוריות שונות שבהן ניתן להתאפיין:

Motion Graphics
Film
Set, Props & Costume
Gif
Style Framing

בחרו קטגוריה ומצאו קטעי פורטפוליו מסוגים שונים של motion visuals – דרך מעולה למצוא השראה! עיצובי ה-motion באתר מדהימים. שמרו אותם! האתר כולל תיקי עבודות ופרויקטים בסגנונות שונים ומגוונים, מה שאומר שהוא עשוי להוות מקור נהדר להשראה.

Motion Graphics Collective 

Motion Graphics Collective הוא אתר הכולל פרופילים של מעצבי motion רבים, כזה שתוכלו למצוא בו המון תיקי עבודות ומידע רב על פרויקטים שהמשתמשים מציגים.
מכיוון שהפלטפורמה שואבת מה-Instagram המון חומרים מעוררי השראה, היא גדלה במהירות. כיום, היא מונה 21,000 חברים ויותר מ-6000 פרויקטים.

ישנן כמה דרכים בהן ניתן לצפות בפרויקטים ובמעצבים באתר. כאשר גולשים אליו, נתקלים ב-3 חלקים שונים, מתוכם ניתן לבחור: Explore / Protfolios / Blog

בחלק הראשון, Explore, ניתן לגלות ולצפות באנימציות גרפיקה בתחום ה-motion, בפרויקטים שמעצבי motion משתפים בפלטפורמה. ניתן לסנן את התוכן הפופולרי ביותר על פי סיווג של סרטונים, קטגוריות או הפרויקטים החדשים ביותר.
בחלק הבא, של ה-Portfolios, ניתן לצפות במעצבים הפעילים בפלטפורמה ולמצוא עבודות נוספות שלהם. אם יש פרויקטים שמצאתם מעניינים, תוכלו לראות עוד עבודות של אותם יוצרים.
תוכלו גם למצוא השראות motion design ב-Blog. הבלוג מגניב למדי, מכיוון שהוא מכוון את הזרקור לפרויקטים מוצלחים, הפוסטים בו מתחדשים לאורך כל החודש ומוצגות בו אנימציות ו-motion designs מדהימים.

אז כאן, ניתן למצוא השראה עבור motion graphics בדרכים שונות:

-הפתעות מפוסטים נבחרים ש״יובאו״ מה-Instagram
-פרופילים של אמנים ופרטים על פרויקטים
-חיבור לקהילה של אנימציות ומעצבים
-תוכן יצירתי, בלי ״פילרים״

Dribbble

Dribbble הוא מקור מעולה ליוצרים ומעצבים. הפלטפורמה מלאה באנשי מקצוע שמציגים עבודות מדהימות, מעיצובים ואילוסטרציות ל-motion graphics ואנימציות.
כדי למצוא motion designs ב-Dribbble, כל שתצטרכו לעשות הוא לחפש. הקלידו בשורת החיפוש ״motions graphics״ ותקבלו המון אנימציות קטנות ומדליקות. על הוויז׳ואלס או הסרטונים יהיה אייקון של GIF או של Video, ותוכלו ללחוץ עליהם כדי להפעיל את האנימציה.

ישנם גם פילטרים שונים למיקוד עיצובי ה- Motion Graphics והאנימציות. זוהי דרך מצוינת למציאת השראה ממוקדת לאנימציות שעליהם אתם עובדים. 

לסיכום, הוא אופציה מעולה לחיפוש השראה עבור motion graphics, בעלת היתרונות הבאים:

-קהילה ייחודית למעצבים
-דרך פשוטה להציג עבודות ולמצוא קריאייטיבס
-אנשי מקצוע רבים משתמשים בפלטפורמה

The Art of Title Sequence

The Art Of Title Sequence הוא פלטפורמה שיוצרת את הטופ של ה-title sequences, וניתן למצוא בה גם מעצבי motion יוצרים. האתר מציג טריילרים שונים לסרטים, לטלוויזיה ולפלטפורמות אחרות, כמו Netflix. 

האמנים שמוצגים באתר מספקים סיווג מפורט של ה-titles ואופן יצירתם. זוהי פלטפורמה מושכת מאוד וניתן למצוא בה חומרים מעניינים ומעוררי השראה. אם אתם עובדים על titles ואנימציות שונות, תוכלו למצוא שם רעיונות נהדרים וסגנונות מגוונים לאנימציות.

באתר זה תוכלו לחפש מעצבים או סטודיואים שיוצרים טריילרים או כותרות, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור מתוך תפריט הניווט הנשלף או מהפוסטים האחרונים. אם אתם מחפשים משהו ספציפי, אפשר לחפש בין כל ה-titles, רבים מהן נוצרו על ידי מותגים גדולים ומעצבים פופולריים.

The Inspiration Grid

The Inspiration Grid  הוא מגזין מקוון שמציג כישרון קריאייטיבי בתחומי העיצוב, האמנות, האילוסטרציה, הטיפוגרפיה, הפונוגרפיה ועוד רבים. הוא כולל הום יוצרים ומגוון פרויקטים של motion graphics. תוכלו ללחוץ על אייקון החיפוש , להקליד נושא שמעניין אתכם ולמצוא פרויקטים רלוונטיים שונים של אמנים מגוונים – מוכרים מאוד ומוכרים פחות. מה שמשותף לכולם הוא מיומנות וכישרון כבירים ליצור עיצובים יצירתיים.

כאן תוכלו להתרשם ולקבל מנות קטנות של מידע לפי קטגוריות, בליווי תמונות וסרטונים. הכל מוכן עבורכם לקריאה ולספיגה של כל הפרטים אודות כל יצירה שמוצגת. תוכלו למצוא גם גיפים אטרקטיביים של עבודות motion פרי מוחם של אמני motion יצירתיים, בסגנונות רבים ומגוונים, שיוכלו להצית לכם את המוזה בכל זמן.


לסיכום

הרשימה שזה עתה קראם מכילה מקורות עיקריים ומעולים להשראה עבור מעצבי ואמני Motion. הוסיפו את האתרים הללו לרשימת האתרים השמורים שלכם ועקבו אחר תוכן חדש שמפורסם בהם, על מנת לאסוף השראות ורעיונות חדשים.


asdfasdfasdf213142342342

You May Also Like
קראו עוד

מהו עיצוב מוצר?

עיצוב מוצר מתאר את תהליך הדמיון והיצירה של מוצרים שמטרתם לפתור בעיות ולתת מענה לצרכים בשוק.המפתח לעיצוב מוצר…